Sayfalar

27 Mayıs 2014 Salı

Seregon'dan Gelen Hediyeler :)

Merhabalar..

Bundan bir kaç ay önce Seregon'sWorld blogunun sahibesi Selin'den hediyeleşelim mi diye bir mesaj aldım. Selin'le hediyeleşmek her zaman çok büyük bir keyif olduğu için mutlulukla hemencecik kabul ettim ve ikimiz de paketlerimizi hazırlamaya başladık. 
Biraz geç kalmış olsam da hediyelerimi sizinle paylaşmak istiyorum :)

İşte hediyelerimin topluca görünüşü;


Daha da yakından bakalım :)


Tek kullanımlık maskeleri çok sevdiğimi bildiği için Selin'in gönderdiği her paketten bu maskelerden mutlaka çıkar. Hem yüz maskemi, hem de ayak maskemi keyifle kullanacağım :)
Banyo tuzlarını da çok seviyorum. Banyo keyfime, keyif katıyorlar :)
Priorin daha önce kullanmadığım bir markaydı. Testerlar sayesinde deneme imkanım olacak :)
Baykuşlu notumu da çok ama çok sevdimm :))


Flormar rujun rengi çok güzel. Annem buna da göz koydu ama bu sefer kendime saklamayı tercih ediyorum:))
Takma kirpik konusunda deneyimsiz olduğumu daha önce de söylemiştim. Biraz daha uzmanlaşınca keyifle kullanacağım. Bu güzelliği denemelerde heba edemem çünkü :)
Ojelerimin renkleri de birbirinden güzel. Hatta Sally Hansen'ın ojesini, yazıyı yazana kadar çoktan yarıya indirdim :)


Giovanni'nin hiç bir saç kremini daha önce kullanmamıştım. Merakla deneyeceğim. 
El kremi her daim ihtiyacımız zaten. Misler gibi kokusu da cabası :)
Lierac'ın cilt çatlakları için üretilen ampulleri tam da ihtiyacım olan şey. Umuyorum işe yarar. Düzenli kullanmaya başlayınca sonucu mutlaka bildiririm:)
Vücut spreylerinin her çeşidine bayılıyorum. Bunun kokusunu da çok sevdimm :)


Bu da paketimin sürpriziydi :)) Paketten çıkar çıkmaz hemen denedim ve üstüme tam oldu. Selin beni görse sanırım ancak bu kadar isabetli bir seçim yapabilirdi. Geldiği günden beri de sürekli forma gibi üzerimde. Çok sevdimm :))

İşte hediyelerim bu kadardı.. Bu ara ard arda hediye yazısı yazıyor olacağım çünkü yazmadığım süre boyunca arkadaşlarım beni hediyelere boğdular ve ben daha fazla geciktirmeden sizinle de paylaşmak istiyorum :)

Selinciğim, özenli paketinle ve her biri birbirinden güzel, düşünülerek seçilmiş hediyelerinle, her zamanki gibi beni yine çok mutlu ettin :) Her biri için ayrı ayrı çok ama çok teşekkür ederim :)

Sevgiler!

5 yorum:

  1. Hepsi birbirinden güzel ama o baykuşa bittim, ekrana yapıştım! <3 Güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok sevdim canım teşekkür ederim :))

      Sil
  2. Baykuş gerçekten çok güzelmiş. Hepsini güle güle kullan canım benim :)

    YanıtlaSil
  3. güle güle kullanın güzel ürünler..

    YanıtlaSil