Sayfalar

21 Mayıs 2014 Çarşamba

Pekbilmiş'den Gelen Hediyelerim :)

Merhabalar..

En son yazımda bahsetmiştim, Nisan ayında doğum günüm vardı. Ben o dönem blogumla çok ilgili olmadığım için biraz gecikmiş olsam da ilk olarak hediyelerimi paylaşmak istiyorum. 

Gelen ilk paketim Pekbilmiş blogunun sahibi Hilal'imdendi :)

Kocaman bir makyaj çantasının içinden bir sürü şey çıktı.Topluca görünüşü bu şekilde. 


Şimdi de daha yakından bakalım :)


Dalan'ın bu minik sabunlarını seviyorum. Çok eğlenceliler :))
Pastel'in glossuna ve Essence'in rujunun rengine bayıldım. 
Essence allığın rengi de iddialı geldiği için almamıştım. Hilal sayesinde deneme imkanı bulacağım :)
NYC  ojelerin renkleri de yine çok güzel.
Maybelline rimellerini genel anlamda seviyorum. Falsies hiç denemediğim bir rimeldi. Onu da deneme imkanım olacak :)
Takma kirpik konusunu hala tam olarak çözemedim. İstediğim kadar güzel kirpik takamıyorum henüz malesef. Ama çalışmalarım devam ediyor. Bu kirpik de bu yüzden çok işime yarayacak :)
Nivea krem de bildiğim ve severek kullandığım bir krem. Buna annem el koydu. O da Hilal'e çok teşekkürlerini iletmemi rica etti :)
Palmolive'in body butterlarından çikolatalı olanı elimde vardı. Çileklisini de merak ediyordum. Body butterların her çeşidinin kokusu da mükemmel. Bunu da keyifle kullanacağım :)


Tek kullanımlık maskeler ve siyah nokta bantları olmazsa olmazım zaten :) Bitki çaylarını çok seviyorum ve bu ara çok tüketiyorum. Onları da keyifle çoktan içtim :) 


Defterlerimi, kalemlerimi ve desenli bandımı da çok sevdim :))

Hediyelerimin hepsini çok ama çok sevdim ama hep dediğim gibi her şeyden önemlisi beni böylesine düşünen bir dosta sahip olmak. Ben bu konuda çok şanslı olduğumu biliyorum.. Hilal'im, canım benim, böylesine özenle, beni düşünerek hazırladığın, hepsi birbirinden güzel hediyelerin için çok ama çok teşekkür ederimm. İyiki varsın  :)

Sevgiler!

11 yorum:

  1. İyi ki doğmuşsun, hepsi çok güzel güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım benim :))

      Sil
  2. geçmiş doğum günün kutlu olsun canım. ne güzel hedyeler seçmiş Hilal.. ben çook uzak kaldım blogtan hediyeleşmelerden ,ahh ahhh

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım :) Gerçekten hediyelerimin hepsi birbirinden güzel. Sende dön artık ama ya özledik :)

      Sil
    2. valla ben de özledim ne yalan söyliyim. ama daha 1 ayım var şu sınavı atlatıyım tam gaz buralardayım inşallah.

      Sil
  3. Canımsın <3 Tekrar iyi ki.doğdun bitanem :-) Blogun bana kazandirdigi en bi sevdiğim dostlarimdansin :-) Kocamana operim.Güzel günlerde kullan :-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim hepsi için tekrardan çok teşekkür ederim. Öpüyorum bende en kocamanından :))

      Sil
  4. Çok güzelmiş canım hepsi, özellikle allığa bayıldım. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  5. British defter ve baykuşlu kaleme bayıldım. Arkadaşınız çok ince zevkliymiş. Güle güle kullanın. ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle çok zevkli. Teşekkür ederim :)

      Sil