Sayfalar

22 Mayıs 2014 Perşembe

Biten Ürünler #2

Merhabalar..

Biten ürünlerimin fotoğraflarını çekeli çok oldu. Hatta bitenler poşetim yeniden doldu bile. O yüzden vakit kaybetmeden hemencecik bitenlerimi ve ürün yorumlarımı paylaşayım sizinle :)


John Frieda Frizz-Ease Düzleştirici Etkili Şampuan ve Saç Kremleri: Geçtiğimiz dönemde gördüğünüz gibi bol bol kullandım. Saçlarım normalde kıvırcık fakat ben düz halini daha çok sevdiğim için, kendim fön çekiyorum. Düzleştirici kullanmıyorum. Bu şampuanlar ve saç kremleri saçlarımın fön süresini kısalttı diyebilirim. Memnun kaldım ve tekrar alıp, kullanacağım ürünler.


Rexona Deodorant: Deodorant konusunda en çok kullandığım deodorantlar bunlar. Terlemeye ve ter kokusuna karşı etkili. Seviyorum ve bittikçe alıp kullanmaya devam edeceğim.

Yves Rocher Kahveli Duş Jeli: Özellikle kışa çok yakışan bir kokusu var. Kokusunu çok sevdiğim için sürekli alıp, kullandığım bir ürün.

Nivea Duşta Vücut Kremi: Kesinlikle kurtarıcı bir ürün olduğunu düşünüyorum. Bittikçe alacağım bir ürün yine. Detaylı yazısı için tık tık :)

Colgate Diş Macunu: Yine memnun olduğum bir ürün. Ama bu ara Marvis'leri daha çok sevdiğim için bir süre Marvis'le devam ederim diye düşünüyorum.


Bioderma Sensibio H2O: Fazla söze gerek yok artık hepimiz biliyoruz :) Daha uygun fiyatlı muadilleri var. Onları da denedikten sonra belki bir ihtimal daha uygun fiyatlı olanlarla devam ederim.

Loreal Göz ve Dudak Makyaj Temizleyici: Bu temizleyiciden de çok memnunum. Bittikçe alıp, kullanacağım bir ürün olacak. Detaylı yazısı için buraya lütfen :)

Diadermine Göz Makyaj Temizleyicisi: Rimelimi çok yoğun uyguladığım için bu temizleyici özellikle de rimeli temizleme konusunda bana yeterli gelmedi. Bir daha kullanacağımı sanmıyorum. Çünkü daha iyilerini kullandım :)

John Frieda Frizz Ease Saç Serumu: Bu serumu ısıya karşı koruyucu bir ürün arayışındayken bulmuştum. Islak saçıma uyguladığımda, saçlarımın tararken çok kolay açıldığını farkettiğimden beri tamamen bu amaca yönelik olarak kullanıyorum :) Yenisini alıp, kullanmaya başladım bile :)


Dirty Works ürünlerini seviyorum. Stoğum bittikten sonra yeniden alıp, kullanabileceğim ürünler. Body Butter setinin detaylı yazısı için buraya, vücut seti içinse buraya tıklayıp, okuyabilirsiniz :)


Uni Wipes Islak Mendiller: En sevdiğim ıslak mendil markası bu. Küçük boyları çanta için çok ideal.

Silky Foot Ayak Maskesi: Tek kullanımlık bir maske. Ayak derisini tamamen soyuyor. Etkili olmasına rağmen etkisi çok uzun sürmedi. Yeniden alıp kullanırım diye düşünüyorum. Detaylı yazısı için tık tık

Tek kullanımlık maskeler ise kullanmaktan keyif aldığım fakat etkisinin anlık olduğunu düşündüğüm maskeler. Yine de kullanımı eğlenceli olduğu için mutlaka elimin altında bulunduruyorum :)

Parmex Aseton: Yine asetonlar içinde en sevdiğim marka bu. İndirim zamanları Benri'nin büyük, pompalı şişede bulunan asetonundan stokluyorum. Onlar bittiğinde ise elimin gittiği aseton Parmex oluyor.


MAC Mineralize Skinfinish Natural Pudra: Bu pudrayı çok seviyorum. Orta kapatıcılıkta ve cildime güzel bir matlık veriyor. Yenisini aldım, kullanıyorum.

Bourjois Volumizer Mascara: Hayatımın rimelini buldum demişken, kaybetmek iyi olmadı :( İndirim zamanı stokladığım rimeller de bitti. Bourjois ülkemizden çekildiği için şimdilik yeni bir rimel arayışındayım :(

Maybelline Liner Express Eye Liner: Çok severek kullandığım bir eyeliner. Bu biten kaçıncı bilmiyorum ama bittikçe alıyorum. Detaylı yazısını okumak için buraya lütfen :)

The Balm Balm Shelter: Sevdiğim bir renkli nemlendirici. Ama elimde çok fazla bu tarz ürün olduğu için uzunca bir süre yenisini alacağımı düşünmüyorum. Yazısı için tık tık..

Nyc Turbo Dry Top Coat: Çok sevdiğim bir üründü. Ojeyi hemencecik kurutuyordu. Uzun süredir sürekli Watsons'a uğradığımda soruyorum ama yok. Dolayısıyla bunun yerine kullanabileceğim güzel bir top coat varsa önerilerinize açığım :)

Diğer ojeler de miadlarıını doldurdukları için çöpe gidiyorlar:) 

Benim bitenlerim bu şekildeydi..Umarım keyifle okuduğunuz bir yazı olmuştur :)

Sevgiler!

13 yorum:

  1. Oh oh bol bol John F.'da bitmiş, belli baya seviyorsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Son zamanlarda John Frieda favorim canım. Bir bu kadar daha bitti. Yazılmayı bekliyorlar :)

      Sil
  2. Nivea duşta vücut kremini bir ara bende deneyeyim çok merak ediyorum :) Diadermine'nin makyaj temizleyicisini bende sevmiyorum :) Bunun üstüne bir alışveriş yazısı iyi gider bence canım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O da gelecek canım. Malum anneler günü indirimi sayesinde bol bol alışveriş yaptık yine :))

      Sil
  3. nyc top coat yerine kesinlkle seche vite diyorum gercekten mükemmel bi ürün..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adını çok duydum. Tavsiye için teşekkür ederim deneyeceğim mutlaka :)

      Sil
  4. Öyleymiş :( Hayır bu kadar güzel bir ürünün üretimi neden durdurulur anlamıyorum ki :(

    YanıtlaSil
  5. Soluksuz okudum yazını :) NYC'nin artık üretilmediğini duyunca kalpten gidecektim. Gratis'ten NK markalı Express kurutucu oje aldım Lens Makyaj'ın sevdiğini okuyunca ama henüz denemedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman oje hakkındaki görüşlerini merakla bekliyorum. Ben de ona göre alayım :)

      Sil
  6. Ohhh ne güzel yine bir sürü şey bitmiş. Darısı başıma :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu konuda seninle asla yarışamam :))

      Sil
  7. Nyc'nin ürününün iyi olduğunu duyduğumda uzun süre bende aramıştım nerdeyse 2 ay sonra bulmuştum ve stoklayarak almıştım. Açıkçası yine öyle bir durum olduğunu düşünüyorum geç geliyor bence yine. Ama yves rocher'in de oje kurutucusu çok beğeniliyor lakin fiyatı biraz pahalı :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım dediğin gibi olur ama çok uzun süredir yok aylardır arıyorum bende :( Yves Rocher'ninkini hiç duymamıştım biraz araştırayım :)

      Sil