Sayfalar

30 Mayıs 2014 Cuma

Alice'den Gelen Sürpriz Hediyelerim :)

Merhabalar..

Hediye yazılarıma tam gaz devam ediyorum :) Geçen ay doğumgünümdü. Alicemakyajdiyarında blogunun sahibi ve çok sevdiğim arkadaşım Alice bana çok güzel bir sürpriz yaptı :)

Doğum günümden 1-2 gün önce, eve geldiğimde yatağımın üstünde bir paket beni bekliyordu. Böyle durumlarda o paketle bir süre bakışırım ben, bu ne kimden geldi diye. Nedense gönderenin ismine bakmak sonradan aklıma gelir :) 


Kargo poşetini hızlıca yırtıp, hediyelerime ulaştım :)


Bu hediyelerin yanı sıra, alttaki resimde göreceğiniz güzelliklere ayrıca bayıldım. Çok süslü püslü, özenerek paket hazırlamış Alice'cim bana :)


Hediyelerimin hepsine topluca bakalım :)


Detaylı olarak hediyelere de bakacağız tabiki ama ojelerin ve testerların tek resmini çekmeyi unutmuşum. Ojelerin renklerine bayıldımm. Testerları da keyifle kullanıp, yeni ürünler denemiş olacağım :)


Yves Rocher duş jellerini zaten çok seviyorum. Ama Hint Pamuk Çiçeğini ilk kez deneyeceğim. Kokusu muhteşem :)
Isananın el kremini de ilk defa kullanacağım. Aslına bakarsanız bu paketten çıkan her şey benim için ilk :)
BBW vücut losyonunun kokusunu da çok sevdim :)


Vücut yağları, özellikle benim gibi kuru citliyseniz, hem nemlendirme hem de pratiklik açısından çok kullanışlı. Elimde bir sürü vücut yağı var. Duştan çıkıp, vücuduma sürüyorum ve havluyla fazlasını alıyorum. Wellness&Beauty'ninkini de ilk defa kullanacağım :)
RDL temizleme sütü ise, özellikle tatile gideceğim zamanlarda yanıma almak için çok ideal olacak :)
BBWnin vanilya ve lavantalı olan vücut losyonunun kokusunu da çok sevdim :)


H&M'in kozmetik ürünlerine ulaşmakta çok zorluk çekiyorum. Bu lipglossunu da deneme imkanım olacak. NYC'nin şimdiye kadar sadece mascarasını kullandım. Nemlendirici özellikteki rujları seviyorum. Yeterince kullandıktan sonra yorumlarımı da paylaşacağım:)
Essence'in tekli farının rengini de çok sevdim. Hem far hem aydınlatıcı olarak kullanılabilir diye düşünüyorum. Deneyince yine blogda olacak :)
Dalan'ın bu minik sabunlarını da çok seviyorum :)

Bu güzel ve özenle hazırladığı paket ve sürprizi için Alice'e çok teşekkür ediyorum. Beni hem çok şaşırttı, hem de çok mutlu etti :))

Sevgiler!

6 yorum:

  1. Canım ne gerek var yazısını yazmana, mahcup ettin beni :) Tekrar iyi ki doğmuşsun. Hepsini güzel günlerde kullan ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olur mu hiç canım. Teşekkür ederim tekrardan :)

      Sil
  2. Kutu da çok güzelmiş, içindekiler de. Güle güle kullan canım benim :)

    YanıtlaSil
  3. Güzel günlerde kullan canım, iyi ki doğmuşsuun :)

    YanıtlaSil